maandag 11 juli 2011

Mijn Florabella in Turkije...


Haha...mijn Florabella in Turkije...
deze had ik gemaakt voor mijn dochter Mandy...
en die knappe man die die tas bewaakt...maar niet heus,haha...
dat is mijn schoonzoon Robbert....


meine florabella in bodrum..haha
das ist doch super...ik bin ja ganz international..:D
die tasche habe ich für meine tochter Mandy
gemacht....und der schlafende man
der die florabella bewachen muss ,haha...
ist mein schwiegersohn  Robbert.


lieve groetjes,
Kirsten


het patroon/schnittmuster van de Florabella is

3 opmerkingen:

  1. Toll ist die Tasche. Der Schnitt ist super, habe ich auch schon ausgeschnitten ..... nur noch keine Idee, welche Stoffe ich nehmen soll.
    Lieber Gruß Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha...jaaa, die stoffe aussuchen dauert ja beina länger wie das nähen,he..
    schön das dir die tasche gefält..danke!
    lieve groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lisbeth...dank je wel hoor!!
    en wat ontzettend lief van jou, het was even schrikken hier, maar gelukkig gaat het nu weer de goede kant op...dank je wel voor je zorgen...

    ik dacht trouwens dat jij op vakantie was?

    lieve groetjes,
    Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen