vrijdag 21 oktober 2011

Vandaag geen blog maar een site van de week....




een site waar ontzetten veel opstaat, volgens mij wel voor iedereen wat....

auf dieser seite stehen wirklich hunderte ideen, für jeden was.....



En weten jullie dat wij bij de hema stofjes kunnen kopen???
haha...leuk toch ..... er zitten 6 a4'tjes in een verpakking...en voor de prijs
hoef je het echt niet laten, ze zijn namelijk maar 1.95 euro....
en je kan er leuke dinge mee maken, kijken jullie maar......








ik wens jullie een heel fijn weekend.....

lieve groetjes,
Kirsten



5 opmerkingen:

  1. Je hebt weer zo'n prachtige omslag gemaakt. Is het een speciaal patroon? Wat grappig dat je bij de hema zulke leuke stofjes kan kopen. Hoorde ook al zoiets van kraaltjes. Toch maar een keertje gaan kijken misschien

    Groetjes
    en jij ook alvast een fijn weekend

    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede tip van die stofjes bij de hema. Wist ik niet.

    Je hebt een nieuwe layout heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh dat wist ik ook niet dat hema stofjes verkoopt
    Bedankt voor de tip.
    Het sjaaltje is makkelijk te haken je vind het patroon op de blog van Karinaandehaak, klik op haakpatronen en je komt vanzelf bij het sjaaltje uit. er staan nog veel meer leuke patroontjes op.
    Succes!
    Roos x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...its really looking great...

    Greetings from Switzerland....Pünktchen Punkt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is rustig op jouw blog toch heb ik je een award gegeven. Kom rustig even kijken

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen