zondag 2 oktober 2011

Mijn blog van de week .... en andere leuke dinge

Hallo allemaal...is het bij jullie ook zoooo mooi weer ?  even mijn blogje doen en dan weer lekker naar buiten...haha....mijn blog van deze week is het blogje van ... Steffi ... Ik vindt haar blogje echt heel leuk,
ze maakt mooie dinge, heb ontzettend leuke ideetjes en er staat af en toe een tutorial op voor ons...:D
en dat is echt heeeeel veel werk, dus ik vindt het ontzettend lief van Steffi.....Dus ik zou zeggen, pak een bakje koffie en wip lekker naar haar blogje en ga lekker kijken...:D


Hallo an diesem schönen sonnigen tag, hoffentlich ist es bei euch auch so schönes wetter wie hier
bei uns.....mein blog der woche ist diese woche der blog van ... Steffi ... ich finde Steffi's blog
wirklich sehr schön...Steffi macht tolle sachen, hat superideen und schreibt ab und zu ein
tutorial für uns..:D und das ist wirklich viel werk und echt lieb von Steffi finde ich..:D
also....pakt eine tasse kaffe und vliegt mal rüber zu ... Steffi ...


en een beetje wat gemaakt heb ik ook....haha..








Mijn haakdeken is dus eindelijk klaar, en van de restjes wol haak ik nog
dezelfde deken in het klein voor Joey....



dan heb ik nog 2 tasjes gemaakt.....






zijn jullie al bezig voor de kerst??
hahha ik begin er deze week mee, als het klaar is krijgen jullie het natuurlijk meteen
te zien......

macht ihr schon was für weihnachten??
hahah....ik ab diese woche....wenn es fertig ist zeige ich euch sofort was ich
gemacht habe...



voor vandaag wens ik jullie nog een heeeele fijne sonnige dag en tot snelllll....

lieve groetjes,
Kirsten

4 opmerkingen:

  1. Oooh Kirsten wat heb je een mooie deken gehaakt, werkelijk een plaatje! Daar mag je heel trots op zijn, maar ook je tasjes zijn weer ERRUG leuk! groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een beetje wat gemaakt.... je bent superbezig geweest! Wat een mooie deken en dan die tas, ziet er zo professioneel uit!
    Ik vind het leuk om elke week weer een blog in de kijker te kunnen vinden. Ik ga altijd even heel nieuwsgierig zitten kijken...

    Groetjes, Elzabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke tasjes heb je gemaakt en een geweldig dekentje. je zit ook echt niet stil. Heb aan jouw nog even een vraag maar die zal ik via de mail wel stellen

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zomaar even rondgekeken en het is een leuke blog. ik ga je volgen. Mooie dingen maakt je.

    BeantwoordenVerwijderen