dinsdag 16 augustus 2011

Give Away.......gewoon, omdat het leuk is om te doen







Give Away bij Zzamzara

Gewoon omdat ik het leuk vind dat ik mijn blogje heb
en dat jullie altijd zulke gezellige berichtjes achterlaten !!!
dus heb ik vandaag een Gretelies voor jullie gemaakt.

de regeltjes zijn als volgt:

iedereen die al lezer van mijn blogje is of wordt, en ik
zou het leuk vinden als jullie dan ook lezer blijven,
kan meedoen,gewoon een berichtje hieronder zetten en klaar.......iedereen doet 1x mee, maaaaar
als jullie het plaatje van mij met Give Away erop op
jullie blog zetten met een linkje naar mij, doen jullie
2x mee,maar vermeld dat wel even in je berichtje anders weet ik het natuurlijk niet.....dat is toch leuk..haha

en nu dacht ik dat de Give Away loopt tot
8. september, dat is namelijk mijn verjaardag...haha
jullie kunnen dus een berichtje achterlaten 
tot 8 september 13 uur.


Einfach weil ich mich freue dass ich meinen blog habe
und dass ihr oft so nette berichte schreibt!
Also habe ich heute eine Gretelies für euch gemacht...

hier sind die regeltjes:

Alle meine leser können mitmachen, auch neue leser, aber dan würde ich mich freuen als ihr auch weiterhin leser bleibt von meinem blog !
Schreibt einfach einen bericht hierdrunter und macht mit.

Ich würde mich sehr freuen wenn ihr mein foto mit Give Away mit einem link zu mir auf euren blog linkt, und dann hüpft ihr sogar 2x in den hut hinein, meldet dan aber bitte in eurem bericht dass ihr mich gelinkt habt mit foto, sonst weiss ich dass ja nicht..haha

Mitmachen kann bis zum 8. september 13 uur...
dan habe ich nämlich geburtstag...haha


lieve groetjes en nog een gezellige avond,
Kirsten

23 opmerkingen:

  1. Oh ben ik nummer 1? Nou ik zou heel graag dat mooie tasje willen winnen. Super leuk! Ik volg je blog en ik zal een linkje op mijn blog plaatsen! Je lijkt wel een beetje Sinterklaas, dat je op je verjaardag cadeautjes geeft!! Spannend! Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kirsten,

    Super mooi die Gretelies en doe dan ook heel graag mee met jouw Give Away.
    Volger was ik al en ik heb jouw Give Away op mijn blog geplaatst (pagina: Give Aways).

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is niet alleen leuk om te geven maar ook leuk om te krijgen haha. Ik doe dus heel graag mee. Ik zet je link op mijn blog.

    Groetjes, Monque

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owwwwww leuk!!!!
    Ik kom via petite fee bij deze leuke give away!!!!
    Ik doe heel graag mee en word natuurlijk meteen volger!!!!
    Ook zal ik een linkje plaatsen!
    www.fieve.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele leuke blog...( en een hele mooie boerenfox, net als wij er ook eentje hebben)....
    Ik ga je volgen en plaats jouw give away ook op mijn blog...

    groetjes
    Marjo

    Marjo's Cosy Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee. Helemaal leuk. Je link staat op mijn blog.
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook ik doe graag mee, ga zo een linkje op mijn blog zetten, Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een droppie zeg, zo gaaf dit tasje, nou ik doe heel graag een poging mee hoor, leuk!

    Ik ga duimen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via via kom ik op je blog en wat leuk val meteen met mijn neus in de boter haha, tuurlijk doe ik mee, en plaats ook meteen een linkje op mijn blog.
    Ik hou zelf ook een give away en natuurlijk ben je uitgenodigd ook bij mij een kansje te wagen, groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi... Ik kom hier via de blog van Roos, zal een volger worden én een linkje zetten op mijn lekkerbekkenblogje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wil graag meedoen ben gelijk lid geworden en ik zal hem ook op mijn blog zetten.
    Je give away is echt super je blog ook trouwens

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh wat een leuk tasje
    zoek me alleen rot naar volgen want wil je wel volgen
    ik heb je in ieder geval op mijn startpagina gezet zodat ik je altijd kan volgen
    dit is zo leuk
    ik hoop dat ik nummer 1 ben
    je hebt zo'n leuke dingen gemaakt daar krijgt een mens inspiratie van
    ga vooral zo door

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom hier ook via via, zo gaat dat nu eenmaal in blogland. Wat een leuke dingen maak je.
    Ik doe graag mee aan je give away en plaats een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou ik doe graag mee hoor, wat een prachtig tasje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk tasje en wat een leuke blog, ik ga je volgen en natuurlijk doe ik mee! Ik zet gelijk even een link op m'n eigen blog...Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor. Ik doe mee. Ik zal ook een linkje op mijn blog plaatsen.

    Liefs flo

    P.S. doe je ook mee aan mijn give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doe heel graag mee....
    Kom hier voor het eerst....
    Maar vind je Give away Super!!
    Heb al een linkje op mijn blog geplaatst en een aparte met fotootje omdat ik meestal alleen een linkje doe....

    Nu lekker wat rond lezen op je blog en je toevoegen aan mijn leeslijstje....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een lief tasje!
    Ik ga je volgen en doe graag mee met je give away :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi,

    Nou ik kom ook via via hier terecht en wat een gezellig blog heb je, ik ga je volgen en natuurlijk doe ik graag mee met je give-away...

    Groetjes Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een supercute tasje! En zo word ik ook direct volger :)
    Ik plaats ook nog een linkje onder de give-away's op m'n blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk, leuk, leuk! Ik doe mee :)

    Volgert ben ik nu en een linkje wordt uiteraard ook geplaatst..

    Fijne avond nog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Moooooie tas !

    (hellensenden at hotmail dot com )

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hi, please enter me in your giveaway
    Your link is in my sidebar
    http://parlarescrivendo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen