vrijdag 14 oktober 2011

Blog van de week ........en nog veel meer.....




Mijn blog van de week is deze week het blogje van Rike....ik ben namelijk een grote fan 
van haar....haha.......Rike maakt ontzettend leuke tassen en andere dinge,
heb errrrrrgggggg leuke stickdateien en een winkeltje bij Dawanda met allemaal
leuke dinge erin............dus als ik jullie was en jullie kennen Rike nog niet, dan zou
ik zeker een keertje langs wippen .....veel plezier bij  ...... Rike ... Klik ...



Mein blog der woche ist diese woche ... Rikes - Welt ...
ich bin nämlich schon ziemlich lange ein grosser fan van Rike.....
Rike macht supertolle stickdateien en hat einen tollen shop bij Dawanda....
also ich sage mal vliegt mal rüber zu Rike und schaut euch auch ihre tollen taschen an !!




Al weken staat er hout in de schuur....maar ja, wat doe je ermee??
hahah, ik heb er iets op gevonden en mijn mannetje lief aangekeken en kijk hoe leuk...





En toen was het mijn beurt om te verfen....








En nu denken jullie natuurlijk dat mijn bankje voor in de tuin is, maar neeeee
Hij staat binnen bij onze eethoek, als ik weet wat voor kussens erin gaan
dan krijgen jullie nog een mooie foto te zien...beloofd !!


En dan heb ik natuurlijk ook nog wat andere dinge gemaakt...






haha, ja, Joey vindt het maar leuk allemaal...






Fenna is de dochter van een vriendin van mijn dochter, en zij
wordt dus 1 jaar.....
Gefeliciteerd Fenna !!





Deze is ook voor een vriendin van mijn dochter...






En hier ben ik helemaal weg van....ga ik zeker nog meer van maken...


dat was het voor vandaag.....ik wens jullie nog een gezellige avond...

Live groetjes,
Kirsten


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk bankje. Ik wed dat er een gehaakt kussen in komt.

    Wat heb je weer prachtige dingen gemaakt en dat kussen voor Fenna is super.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow, sehr schöne sachen hast du gezaubert.
    ist die bank selbst gebaut? total schön.

    lg patti

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha ja monique, dat denk ik ook..:D

    en ja patti, die hat mein man gemacht...

    lieve groetjes,
    kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke dingen weer en wat een leuk bankje super. Ik vind het boekje met de pen super ik ben aan het rond neuzen geweest en heb het voor elkaar ik heb een pe design lite gevonden voor een redelijke prijs en op het blog ga ik nog even rondneuzen.

    Groetjes
    en een fijn weekend
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk bankje en de rest van je spulletjes zijn prachtig, fijn weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo je hebt veel gecreeerd hoor en het ziet er allemaal goed uit vooral je bankje is super.
    Maar je stoffen spullentjes zijn helemaal top ziet er mooi uit.
    Dat zullen ze wel mooi vinden allemaal.

    Super fijn weekend verder gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een produktie Kirsten, niet normaal meer, en zo mooi de tasjes, en de omslagen van de boekjes...prachtig!
    En dan natuurlijk de Matroesjka, die is echt SUPER!
    Ik heb trouwens je kleine kraaltjes gebruikt op een hartje van vilt. Fijn dat ik die spulletjes van je gehad heb, groetjes Roos x

    BeantwoordenVerwijderen