donderdag 14 juli 2011

Bezig met mijn blogje....

Goedemorgen allemaal....

is het weer bij jullie ook zooooo erg? en dit moet dan zomer zijn, hoogzomer nog wel..haha
regen, hele harde wind...echt niet leuk meer...maar ja, wij moeten het er maar mee doen,toch...

Richard, de vriend van mijn zoon Marco heb een logo voor mij gemaakt, en ik vindt hem zooooo
mooi,ik mocht helemaal zelfs zeggen wat ik wilde en Richard heeft hem voor mij gemaakt, knap he...
Er komen nog een paar kleine dinge bij, en dan is die helemaal mijn eigen...haha

voor vandaag wens ik jullie toch maar een hele fijne dag, ik ga zo maar wat naaien, ja, met dit weer 
kan het niet anders,he...



hallo und guten morgen!

ist das wetter bei euch auch sooooo schlecht?
ist wirklich nicht normaal, nur regen,regen und
sturm ....und dan haben wir sommer...haha
das ist ja garnicht mehr lustig, ich habe hier alle
lampen an...

Richard, der freund von meinem sohn Marco
hat ein logo, sagt man das so in deutsch??
für mich gemacht....ist doch super geworden,oder?
ein paar kleine dinge müssen nog dran
und dan ist es fertig......ich freu mich riesig...haha

ich wünsche euch doch einen
schönen tag...ich fange gleich met dem nähen an,
ich kan mich ja schlecht in die sonne legen so...haha




Geen opmerkingen:

Een reactie posten