donderdag 28 juli 2011

Dus hebben mijn dochter en ik opgeruimd.....Meine Tochter und ich haben aufgeräumd















he,he.....nou, dat was dus echt,echt,echt 2 volle dagen werk...
1 dag was mijn dochter Mandy ( dank je wel Man )
hier om te helpen en vandaag was ik nog heeeeel
de dag bezig....en wat denken jullie?????
ik kan echt alles weer vinden...hahaha

en toch is mijn kamer gewoon veeeeeel te klein,
want alles wat ik heb heb ik toch gewoon nodig?!
maar goed, wat ik teveel of zelfs dubbel heb, 
verhuisd tegenwoordig na mijn dochter!
echt heel erg leuk vind ik het dat Mandy
dezelfde hobby heeft als ik....



und ??? ist das nicht richtig schön geworden??
meine tochter Mandy hat einen ganzen tag
( danke Man ) geholfen mit aufräumen !!
und heute wahr ich auch noch den ganzen tag 
zugange...haha...


aber ich glaube ernsthaft das mein zimmer viel
und viel zu klein ist...haha
denn schliesslich brauche ich ja alles was ich so habe!!
das ist ja wohl logisch finde ich...
aber alles was ich wirklich zuviel oder doppelt
habe zieht um zu meiner tochter..haha
wirklich schön das meine tochter das selbe
hobby hat wie ich !!


lieve groetjes,
Kirsten

11 opmerkingen:

  1. Gelukkig vind ik het ook leuk ;) Ziet er weer mooi uit hoor mams!

    X men

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW! So einen toll aufgeräumten Werk- und Arbeitsraum hätte ich auch gerne.
    LG
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha petra, der wird wohl nicht lange so aufgeräumt sein....ich habe jahre unten im wohnzimmer genäht..dan ist meine tochter ausgezogen und hat geheiratet also hatten wir ein zimmer für mich....ich freue mich auch sehr darüber...
    lieve groetjes,
    kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een fantastische handwerkkamer heb jij zeg. Ziet er professioneel uit met al die klosjes garen en 2 machines.En wat een hoop stofjes!
    Leuk inderdaad dat je dochter ook creatief bezig is.

    Groetjes en alvast een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fantastische werk/hobbykamer heb je...,wow...
    Ik ben net volger geworden van je leuke blog!

    Groet, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Total schönes Zimmerchen, richtig gemütlich.
    Lieber Gruß Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow im gegensatz zu vorher ist das ja der wahnsinn!!! ich hoffe aber das der süße hund seinen fensterplatz behalten hat ;-)). meine hündin liegt immer im wohnzimmer am fenster.

    liebe grüße kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hallo kerstin...
    jaaaa, ich bin ja auch ganss glücklich mit meinem
    zimmer!!
    und joey hat seinen fensterplatz noch..haha

    lieve groetjes,
    kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaloers!!! Hier komt de naaimachine af en toe op de keukentafel en dan begint manlief al weer te zeuren over de troep! Nog 18 jaar en misschien is er dan voor mij ook een plekje vrij in huis, snik! Goed werk hoor! En nu weer mooie dingen maken! Groetjes Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW! Ein tolles Atelier hast Du! Von dieser Ordnung träume ich ;-)
    LG Tanja

    BeantwoordenVerwijderen