donderdag 14 maart 2013

Verliefd....




Dit is toch helemaal te gek.... wat vinden jullie?
Deze is dan een beetje voor de kerst, maar ja, dat kan natuurlijk ook
zonder die balletjes....hahaha

Die kranz is niet door mij gemaakt hoor... maar door Attic24.....KLIK....

En als jullie dan al onderweg zijn moeten jullie echt ook bij Anette kijken...
....KLIK.... zij is er namelijk ook mee bezig....

En ikke, ja, ik heb al mijn katoen bijelkaar gezocht en ben ook begonnen...haha


Ik wens jullie een gezellige avond en tot....

lieve groetjes, kirsten

3 opmerkingen:

  1. Liebe Kirsten,
    der Kranzs ist wunderschön! So viel kleine Details, einfach klasse! :O)
    Ich wünsch Dir einen schönen Tag und einen guten Start ins Wochenende!
    ♥ Allerliebste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Kerstin, der Kranz ist ja wunderwunderschön. Hast Du ihn selbstgemacht? Würdest Du so einen auch für jemand anderen auf Bestellung fertigen? LG Rike

    BeantwoordenVerwijderen

  3. ha,ha ... durch einen schönen Zufall bin ich hier auf deiner Seite angekommen und allein durch den Kranz ( den ich ja auch verlinkt habe) musste ich gleich 2x lesen :-)

    Ich grüße dich ganz herzlich, auch wenn ich nur wenig von dem verstehe, was du hier schreibst. Vielleicht baust du ja irgendwann einen Translater ein? Das wäre sehr fein.

    Anette

    BeantwoordenVerwijderen